مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:162023-10-31سياسي

روستای شنستق علیا؛ محله اسلامی نمونه در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، حل مسائل و مشکلات جامعه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بر عهده حلقه های میانی است، که این حلقه ها باید از بطن و درون جامعه و مردم شکل بگیرد.

براین اساس برنامه محله های اسلامی، در واقع تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است، به گونه ای که مردم میدان دار باشند و محوریت امور به خود مردم سپرده شود تا با پشتیبانی دستگاه های اجرایی مشکلات حل شود.

در طرح محله اسلامی که توسط سپاه به اجرا درآمده، در واقع هیچ بنایی به موازی کاری با هیچ دستگاهی وجود ندارد، بلکه نگاه به همراهی و هم افزایی بین دستگاه ها در راستای حل مشکلات مردم است.

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، 26 تیر ماه امسال در آیین اختتامیه نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی بسیج بیان کرده بود: با بررسی های انجام شده و بر اساس زیست بوم محلات، مشخص شد که 50 هزار محله وجود دارد و مقرر شد تا 50 هزار محله اسلامی تشکیل شود و تلاش می شود طی پنج این امر را محقق سازیم.

طرح محله اسلامی چند سالی است که روستای شنستق علیا شهرستان تاکستان در حال اجراست و این روستا امسال در استان قزوین رتبه نخست و در کشور و بین 35 قرارگاه محله اسلامی در نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی بسیج رتبه سوم را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای شنستق علیا؛ محله اسلامی نمونه در کشور

روستای شنستق علیا؛ محله اسلامی نمونه در کشور