مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-04فرهنگي

مساجد محور اصلی توسعه فرهنگی و هنری هستند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مساجد محور اصلی توسعه فرهنگی و هنری هستند، گفت: اگر می خواهیم وضعیت عمومی کشور در حوزه فرهنگ و هنر در جایگاه اصلی قرار گیرد، - ایسنا/خراسان جنوبی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مساجد محور اصلی توسعه فرهنگی و هنری هستند، گفت: اگر می خواهیم وضعیت عمومی کشور در حوزه فرهنگ و هنر در جایگاه اصلی قرار گیرد، راهش بازگشت به مساجد است.

محمدمهدی اسماعیلی، شنبه 13 آبان در جمع خبرنگاران در بیرجند گفت: یکی از شعارهای اصلی دولت در حوزه فرهنگ، موضوع نهضت بازگشت به مساجد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: نهضت بازگشت به مساجد به این معنا است که مساجد محور اصلی توسعه فرهنگی و هنری کشور قرار گیرند؛ اگر می خواهیم وضعیت عمومی کشور در حوزه فرهنگ و هنر در جایگاه اصلی قرار گیرد، راهش بازگشت به مساجد است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این موضوع در برنامه کاملی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد تدوین شده است، ادامه داد: مهم ترین شبکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه ارتباطات مردمی همین است که ما در 26 هزار مسجد در کشور، کانون فرهنگی هنری داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سال 1402 اعتبارات ویژه ای برای حمایت از فعالیت کانون ها قرار داده ایم، افزود: ما نمی خواهیم کانون های فرهنگی هنری تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد محور اصلی توسعه فرهنگی و هنری هستند

مساجد محور اصلی توسعه فرهنگی و هنری هستند