مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-20اقتصادي

ریل گذاری 150 کیلومتر از راه آهن اردبیل به میانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، داود شایقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت 95 درصدی طرح راه آهن اردبیل - میانه اظهار کرد: - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: از مجموع 175 کیلومتر مسیر راه آهن اردبیل - میانه تاکنون 150 کیلومتر ریل گذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، داود شایقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت 95 درصدی طرح راه آهن اردبیل - میانه اظهار کرد: اجرا و تکمیل باقی مانده مسیر نیازمند 20 هزار میلیارد ریال اعتبار است که با توجه به اهمیت طرح تامین آن در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: در سال 1401 با وجود اینکه اعتبار مصوب در قانون بودجه برای این طرح چهار هزار 800 میلیارد ریال بوده، اما در عملکرد مالی سال، 13 هزار میلیارد ریال برای این طرح اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: امسال برای تکمیل طرح راه آهن اردبیل - میانه هفت هزار و 200 ریال اعتبار در بودجه مصوب شد که تاکنون چهار هزار و 500 میلیارد ریال آن اختصاص داده شد و مقرر است 2 هزار میلیارد دیگر هم در آینده نزدیک برای این طرح اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری 150 کیلومتر از راه آهن اردبیل به میانه

ریل گذاری 150 کیلومتر از راه آهن اردبیل به میانه