مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-03حوادث

توسعه سامانه های هوشمند در پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، توسعه سامانه های هوشمند در تمامی پاسگاه های پلیس راه استان را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.

-  علی مولوی، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استان اصفهان به عنوان شاهراه و چهارراه اصلی کشور محسوب می شود و 9 درصد از راه های اصلی کشور مربوط به این استان است.

وی افزود: وجود 12 هزار کیلومتر راه مواصلاتی و همسایگی با 9 استان کشور، وجود جاذبه های گردشگری و صنایع مادر و سایر ویژگی های منحصر به فرد این استان را از استان های دیگر متمایز کرده و می طلبد که مدیریت خوب و مقتدری بر راه های استان انجام شود.

مولوی آموزش و مهارت افزایی کارکنان، اجرای طرح های ویژه در راستای کاهش حوادث جاده ای تصادفات فوتی، توسعه سامانه های هوشمند در همه پاسگاه های پلیس راه های استان و همچنین ارتقای فرهنگ ترافیک با استفاده از ظرفیت های برون سازمانی و راهوران محله و توجه ویژه به جاده های روستایی که سهم زیادی در افزایش تصادفات راه های برونشهری دارند را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری و همراهی و همدلی سایر سازمان ها و دستگاه ها بتوانم از عهده این مسؤولیت به خوبی برآیم و مجموعه اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سامانه های هوشمند در پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان

توسعه سامانه های هوشمند در پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان