مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-24اقتصادي

در واگذاری عرصه های منابع طبیعی ممنوعیت و محدودیت داریم


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در واگذاری عرصه های منابع طبیعی کشور ممنوعیت و محدودیت داریم و واگذاری ها باید در چارجوب قانون انجام شود.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در واگذاری عرصه های منابع طبیعی کشور ممنوعیت و محدودیت داریم و واگذاری ها باید در چارجوب قانون انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی نوبخت امروز، دوم آبان در سفر به شهرستان پارس آباد و دیدار از ایستگاه تولید نهال و بذور منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در واگذاری منابع طبیعی ممنوعیت و محدودیت داریم، اما برای حمایت از تولید و استفاده بهینه از عرصه های ملی برخی محدودیت ها را مدیریت و هموار می کنیم.

وی اظهار کرد: مردم منطقه پارس آباد حق دارند از منابع طبیعی شهرستان خود استفاده کنند و می توانیم عرصه های منابع طبیعی دارای قابلیت را به تعاونی های تشکیل شده ساکنین واگذار کنیم و اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل ملزم به همکاری خواهد بود.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت مردمی از خود مردم است و وظیفه دولتمردان خدمت به ملت است، ادامه داد: بر اساس دستور ریاست جمهوری در 15 اسفند سال گذشته قرار بر این شد تا یک میلیارد درخت در عرض 4 سال تولید و کشت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واگذاری عرصه های منابع طبیعی ممنوعیت و محدودیت داریم

در واگذاری عرصه های منابع طبیعی ممنوعیت و محدودیت داریم