مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-12سياسي

پیگرد قضایی در انتظار پزشکانی که از بیماران وجه نقد دریافت می کنند


دریافت وجه نقد توسط پزشکان از بیماران، رفتاری برخلاف قانون و وسیله ای برای فرارمالیاتی است که جرم محسوب شده و مستلزم تعقیب قانونی و کیفری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تخلفات برخی مشاغل به خصوص پزشکان در اخذ وجه نقد از مراجعین، اظهار کرد: براساس گزارشات متعددی که از سوی شهروندان دریافت کرده ایم، برخی از مشاغل در بخش مراکز درمانی خصوصی مانند پزشکان، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه های تشخیص طبی و.

مراجعین را وادار به پرداخت وجه نقد می کنند.

  وی افزود: پزشکان و این مراکز برخلاف قوانین حاکم به خصوص ضوابط مقرر در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از این شیوه غیرقانونی استفاده می کنند.

  دادستان کرمانشاه تصریح کرد: این رفتار برخلاف قانون، اخلاق و وسیله ای برای فرار مالیاتی است که سبب تضییع حقوق شهروندان و تحمیل زحمت به آن ها می شود و همچنین جرم محسوب شده و مستلزم تعقیب قانونی و کیفری خواهد بود.

  وی با تأکید بر اینکه دادستانی کرمانشاه در راستای حفظ حقوق عامه این موضوع را در دستور کار خود قرار داده، گفت: در این موضوع طی مکاتبه ای با دانشگاه علوم پزشکی این نهاد را مکلف کرده ایم تا بر رفتار پزشکان و مراکز درمانی خصوصی در این رابطه نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگرد قضایی در انتظار پزشکانی که از بیماران وجه نقد دریافت می کنند

پیگرد قضایی در انتظار پزشکانی که از بیماران وجه نقد دریافت می کنند