مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-10بين الملل

صدرالحسینی در گفت وگو با فارس: نیروی نظامی پاسدار صلح اسلامی در غزه تشکیل شود


کارشناس مسائل غرب آسیا با تشریح مواردی که بایستی در بیانیه نشست سران سازمان همکاری اسلامی در ریاض بر آنها تأکید شود، پیشنهاد داد که کشورهای مسلمان در راستای دفاع از مردم بی دفاع غزه نیروی نظامی پاسدار صلح در غزه تشکیل بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، یک ماه و چند روز است از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل کشی صهیونیست ها در این منطقه می گذرد.

حملاتی که در واکنش و به بهانه عملیات طوفان الاقصی توسط حماس و گروه های مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی صورت گرفته است.

در همین راستا 26 مهر ماه نشست فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده برای توقف این جنایات و بررسی اوضاع فلسطین برگزار شد و قرار است اوایل هفته هم نشست سران کشورهای مسلمان در ریاض برگزار شود.

در همین خصوص سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اصرار جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی و صدور یک بیانیه کارساز برای رفع مشکلات و ظلم هایی که به مردم غزه وارد می شود، به احتمال قوی در هفته آینده این جلسه برگزار و رییس جمهور هم در این نشست شرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرالحسینی در گفت وگو با فارس: نیروی نظامی پاسدار صلح اسلامی در غزه تشکیل شود

صدرالحسینی در گفت وگو با فارس: نیروی نظامی پاسدار صلح اسلامی در غزه تشکیل شود