مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-19اقتصادي

آزادسازی و رفع تصرف بیش از 147 هکتار از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آزادسازی و رفع تصرف بیش از 147 هکتار از زمین های دولتی این استان در سالجاری به ارزش 12 هزار و 627 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری اظهار کرد: به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی از سوی نیروهای یگان حفاظت اراضی و پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان این اراضی شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی در قالب 33 عملیات رفع تصرف و آزادسازی شد.

  وی  با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی اجرا شده است، گفت: این اداره کل با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه ای، نتیجه ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان نخواهد داشت.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ساخت و سازهای بی رویه توازن شهر و حاشیه را بر هم می زند و در این زمینه با افراد سودجو مقابله خواهیم کرد.

اکبری اظهار کرد: افرادیکه در داخل محدوده اراضی ملی و دولتی اقدام به خرید زمین با عناوین مختلف می کنند مراقب زمین خواران و افراد فرصت طلب باشند و قبل از هرگونه معامله از مراجع ذی صلاح استعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی و رفع تصرف بیش از 147 هکتار از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

آزادسازی و رفع تصرف بیش از 147 هکتار از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان