مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-23اجتماعي

پرسنل مدیریت شهری خود را وقف آسایش زائران کردند


قائم مقام ستاد دهه پایانی ماه صفر گفت: تمامی پرسنل مدیریت شهری در همه سطوح برای ایجاد آسایش در زمان زیارت زائران از تمام توان خود استفاده کردند.

- حسین باغگلی در آیین شکرانه خدمت ستاد اربعین و دهه آخر صفر شهرداری مشهد، اظهار کرد: جمع بندی ما در عملکرد امسال همکاران این را نشان داد که همه افراد حاضر در این مسیر با موفقیت ماموریت های واگذار شده را به بهترین شکل انجام دادند.

وی با بیان اینکه در جریان محرم و صفر شهرداری کارهای متعددی در بخش های مختلف انجام داد، خاطرنشان کرد: از زحمات تمامی افرادی که در میدان حضور داشتند و با زحمات مطلوب توانستند شرایط بسیار خوبی را برای زائران به وجود بیاورند بسیار تشکر می کنم.

باغگلی عنوان کرد: در مشهد هرجایی که حضور پیدا می کردیم مشاهده می شد که همکاران مدیریت شهری خدمت به زائران را با شوق و افتخار انجام می دهند.

وی در جریان این سخنرانی با محکومیت رفتارهای اسراییلی ها در مقابله با فلسطینی ها و ساکنین نوار غزه ادامه داد: افرادی که از رویکرد صهیون خبر دارند می دانند که با یک نگاه افراطی یهودیان اعتقاد دارند که تنها قومی که لیاقت زندگی در دنیا دارند صهیونیست ها است.

وی تصریح کرد: امید است به زودی شاهد نابودی اسراییل و از بین رفتن این نگاه افراطی صهیونیست ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسنل مدیریت شهری خود را وقف آسایش زائران کردند

پرسنل مدیریت شهری خود را وقف آسایش زائران کردند