مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-21سياسي

ضرورت نگارش جنایات غزه توسط نویسندگان عرصه کتاب


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه امروز حول محور فلسطین و مظلومیت غزه تمام آزادیخواهان و وجدان های بیدار، این نسل کشی را محکوم می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر امروز در آیین اختتامیه چهارمین دوره کتاب سال استان زنجان که به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم به بهانه هفته کتاب در حوزه کتاب کاری انجام داده باشیم.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  با یادآوری اینکه امروز حول محور فلسطین و مظلومیت غزه تمام آزادی خواهان و وجدان های بیدار، این نسل کشی را محکوم می کنند، گفت: نویسندگان در این زمینه مسئولیت والایی دارند که این کودک کشی ها را در تاریخ ثبت کنند.

وی گفت: خداوند همواره بر پیروزی حق علیه باطل وعده داده است بنابراین شکست رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی نزدیک است.

   حسنی ادامه داد: امیدوارم نگاه مسئولان به حوزه فرهنگ و کتاب بیش از این باشد، چرا که جوامع پیشرفته در حوزه کتاب و سرانه مطالعه پیشقدم تر هستند.

در این آیین ضمن تقدیر از ذبیح الله شاه محمدی به عنوان نویسنده پیش کسوت زنجان از منتخبین راه یافته به مرحله نیمه نهایی هشتمین دوره جشنواره ملی جایزه فیروزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگارش جنایات غزه توسط نویسندگان عرصه کتاب

ضرورت نگارش جنایات غزه توسط نویسندگان عرصه کتاب