مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 18:502023-10-27ورزشي

بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند/پیش بینی پیروزی مقابل ذوب آهن را کرده بودم


سرمربی تیم والیبال هوران یزد با بیان اینکه دختران تیم هوران امروز کار بزرگی را مقابل ذوب آهن انجام دادند گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنانم داشتم، - ایسنا/یزد سرمربی تیم والیبال هوران یزد با بیان اینکه دختران تیم هوران امروز کار بزرگی را مقابل ذوب آهن انجام دادند گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنانم داشتم، پیش بینی چنین اتفاقی و رقم خوردن این نتیجه را کرده بودم.

عالیه فتوحی پس از برد تیمش مقابل تیم پرافتخار ذوب آهن اصفهان، ضمن خداقوت به تیم بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگ ذوب آهن گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنانم داشتم و تمرینات خوبی را که پشت سر گذاشته بودیم، پیش بینی چنین اتفاقی و رقم خوردن این نتیجه را کرده بودم، دختران تیم هوران امروز کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: شکست تیم ذوب آهن اصفهان که عنوان پرافتخار ترین تیم تاریخ لیگ برتر والیبال زنان ایران را به همراه خود به یدک می کشد، کار بزرگی است که خدا را شکر بازیکنانم امروز در اولین بازی خود در فصل جدید کار بزرگی انجام دادند و با ارائه یک بازی با کیفیت این تیم را شکست دادند.

فتوحی در خصوص بازی بعدی تیم هوران مقابل پیکان تهران گفت: تیم پیکان تیم خوبی است، اما به خودمان قول دادیم که تمام توان خود را برای هر بازی بزاریم و بهترین خودمان باشیم، با توجه به انرژی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند/پیش بینی پیروزی مقابل ذوب آهن را کرده بودم

بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند/پیش بینی پیروزی مقابل ذوب آهن را کرده بودم