مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-30بين الملل

حضور نیروهای ویژه کانادایی در اراضی اشغالی


سخنگوی وزارت دفاع ملی کانادا به سی بی سی نیوز گفت، اعضای نیروهای ویژه کانادا در سرزمین های اشغالی هستند و به سفارت کانادا در آنجا برای «برنامه ریزی اضطراری» کمک می کنند.

- سخنگوی وزارت دفاع ملی کانادا به سی بی سی نیوز گفت، اعضای نیروهای ویژه کانادا در سرزمین های اشغالی هستند و به سفارت کانادا در آنجا برای برنامه ریزی اضطراری کمک می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، از آنجایی که احتمال تشدید خصومت ها در خاورمیانه به خصوص مرزی که اراضی اشغالی فلسطین و لبنان را از هم جدا می کند، وجود دارد، امور جهانی کانادا از نیروهای مسلح این کشور درخواست کرده تا اگر وضعیت امنیتی سریعا بدتر شد، نسبت به پاسخ سریع اطمینان حاصل کنند و خروج کانادایی ها را میسر سازند.

این بیانیه افزود: در راستای حمایت از امور جهانی کانادا، پرسنل نیروهای مسلح کانادا از فرماندهی نیروهای عملیات ویژه کشور (CANSOFCOM) به سفارت کانادا در اسراییل برای برنامه ریزی اضطراری کمک می کنند.

در عین حال بیل بلر وزیر دفاع کانادا در بیانیه ای اعلام کرد که 300 نفر از اعضای نیروهای مسلح کانادایی با مرکزیت قبرس، در منطقه حضور دارند.

مقامات جزییاتی را ارائه نداده اند که این اعضا در منطقه مشغول به چه کاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای ویژه کانادایی در اراضی اشغالی

حضور نیروهای ویژه کانادایی در اراضی اشغالی