مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-01فرهنگي

مسجد روستای بابانظر رزن مرمت اضطراری می شود


رییس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از مرمت اضطراری مسجد روستای بابانظر این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از مرمت اضطراری مسجد روستای بابانظر این شهرستان خبر داد.

شهروز کهیایی اظهار کرد: به منظور حفظ آثار تاریخی و جلوگیری از آسیب جدی به مسجد امام رضا (ع) روستای بابانظر بخشی از دیوار این مسجد تاریخی مرمت اضطراری می شود.

وی افزود: مرمت بخشی از دیوارهای مسجد تاریخی امام رضا (ع) که بر اثر عوامل طبیعی، نیاز به مرمت اضطراری دارد ،با همکاری هیئت امنای روستا بابانظر انجام خواهد شد.

کهیایی با بیان اینکه از جمله مزایای مرمت بخشی از دیوار این مسجد تاریخی، جلوگیری از تخریب سایر دیوارها و حفظ بنای بسیار زیبای این مسجد قاجاری خواهد بود، خاطرنشان کرد: مسجد تاریخی امام رضا (ع ) روستای بابا نظر از توابع شهرستان رزن یکی از مساجد بسیار قدیمی و ساخته شده با معماری دوره قاجار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی، کهیایی گفت: این مسجد یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان رزن محسوب می شود که مربوط به دوره قارجایه است و در 26 آزماه 1397 با شماره ثبت 32154 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد روستای بابانظر رزن مرمت اضطراری می شود

مسجد روستای بابانظر رزن مرمت اضطراری می شود