مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:502023-10-24سياسي

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه آغاز می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری به صورت حضوری از 14 تا 20 آبان ماه جاری هم زمان با سراسر کشور در استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان به صورت حضوری در فرمانداری شهرکرد و یا وزارت کشور از 14 تا 20 آبان ماه جاری هم زمان با سراسر کشور انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: داوطلبانی که امکان حضور در فرمانداری شهرکرد یا وزارت کشور را ندارند می توانند ثبت نام خود را در فرمانداری استان قم انجام دهند.

وی افزود: مدارک مورد نیاز داوطلبان برای  ثبت نام، اصل شناسنامه و کارت ملی، 6 قطعه عکس سه در چهار، اصل مدرک حوزوی و تکمیل پرسشنامه در محل ثبت نام است.

حسین میرزایی اضافه کرد: داوطلبان باید تابعیت جمهوری اسلامی، حداقل سن 40 سال تمام، توانایی لازم برای انجام وظایف نمایندگی مجلس خبرگان، دارای بینش سیاسی، آشنایی با مسائل روز و سلامت اخلاقی و اجتماعی را داشته باشند.

وی بیان کرد: مدرک سطح 4 داوطلبان باید به تایید مدیران حوزه استان های قم، خراسان رضوی و اصفهان برای احراز شرایط علمی رسیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه آغاز می شود

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه آغاز می شود