مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-27سياسي

در معرفی شهدای دانش آموز کوتاهی کرده ایم


زندگی شهدا آن هم شهدای نوجوان و دانش آموز در سازندگی نسل و جوانان ما مؤثر است که احساس می شود در این راه کوتاهی کرده ایم و باید این حق ادا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان  با گرامیداشت یادو خاطره شهید فهمیده و تبریک روز نوجوان گفت: شهید فهمیده نوجوان پرورش یافته مکتب اسلام و نماد 36 هزار شهید سرافراز دانش آموز  است که امروز تبدیل به الگوی نوجوانان شجاع و مومن ایران و جهان اسلام شده است.

وی ضمن بیان ماجرای عملیات استشهادی شهید نوجوان لبنانی احمد قصیر  به ترس و وحشت صهیونیست ها از شهید فهمیده و دروغ پراکنی علیه این شهید سعید اشاره کرده و افزود: در روزگاری که رژیم صهیونیستی سه روزه بیروت پایتخت لبنان را اشغال و آنجا را فلسطین دوم می دانست اما شهید احمد قصیر نوجوان با الهام از فداکاری شهید فهمیده 141 صهیونیست را به هلاکت رساند و همین عملیات زمینه ساز پیروزی نهایی حزب الله در سال 2000 میلادی شد.

حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف نام و توقف روند تکرار شهید فهمیده هاست تصریح کرد: دشمن از فرهنگی که پرورش دهنده امثال شهیدان فهمیده ؛ عزیزی؛ مسلمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در معرفی شهدای دانش آموز کوتاهی کرده ایم

در معرفی شهدای دانش آموز کوتاهی کرده ایم