مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-20اجتماعي

بیش تر مناطق چهارمحال و بختیاری از بارش باران بهره مند می شوند


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش ها در سطح استان آغاز شده است و برای بیشتر مناطق استان بارش باران وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش ها در سطح استان آغاز شده است و برای بیشتر مناطق استان بارش باران وجود دارد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بارش ها در استان و صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی، اظهار کرد: بارش ها در سطح استان آغاز شده است، البته اواخر وقت دیشب شاهد بارش ها در منطقه کوهرنگ بودیم.

وی افزود: شدت فعالیت این سامانه بارشی از اواسط امروز تا اواخر امشب خواهد بود که طبق پیش بینی های صورت گرفته رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید لحظه ای، بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها برای امروز به خصوص در مناطق کوهرنگ، اردل، فارسان، غرب بن، شمال غرب شهرکرد، لردگان، کیار، فارسان، خانمیرزا، بخش هایی از فلارد و جنوب بروجن دور از انتظار نخواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای منطقه سامان بارش ها از سایر مناطق کمتر خواهد بود، البته احتمال تقویت این سامانه وجود دارد، همچنین مرکز استان هم از بارش ها بی نصیب نخواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش تر مناطق چهارمحال و بختیاری از بارش باران بهره مند می شوند

بیش تر مناطق چهارمحال و بختیاری از بارش باران بهره مند می شوند