مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-29پزشكي

پدافند زیستی نقش مهمی در مدیریت بحران کشور دارد


مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: حوزه پدافند زیستی شامل حوزه های انسان، نباتات، غذا و دارو و صنایع مرتبط با آن، محیط زیست و منابع طبیعی، آب آشامیدنی و دام و طیور می شوند و در این قرارگاه کار عملیاتی انجام می شود.

- ایسنا/قم مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: حوزه پدافند زیستی شامل حوزه های انسان، نباتات، غذا و دارو و صنایع مرتبط با آن، محیط زیست و منابع طبیعی، آب آشامیدنی و دام و طیور می شوند و در این قرارگاه کار عملیاتی انجام می شود.

مهندس مهدی متقیان در همایش پدافند غیرعامل در حوزه سلامت که با شعار به وسعت ایمان، به بلندای امید در سالن شهید مفتح ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور دکتر مصری ریاست دانشگاه و جمعی از معاونین و مسئولان و همچنین کارکنان و پرسنل دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: به خودی خود طبیعت هوشمند است و قصد ضربه زدن به انسان را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم، مدیرکل پدافندغیر عامل استان قم با بیان اینکه حوادثی همچون سیل و زلزله ربطی به پدافند غیرعامل ندارند، گفت: دسته دوم تهدیدات انسان ساز عامدانه و یا سهل انگارانه هستند که با گذشت زمان در حوزه های مختلف دائماً در حال تغییراند و باید بر اساس اقتضائات زمان رصد و احصاء شده و به آن ها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند زیستی نقش مهمی در مدیریت بحران کشور دارد

پدافند زیستی نقش مهمی در مدیریت بحران کشور دارد