مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-29ورزشي

مشکل جوانان با تغییر ساختار حل نمی شود


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه زمانی معتقد بودیم، مشکل جوان به شرطی حل می شود که سازمان جوانان به وزارت ورزش و جوانان تبدیل شود ولی این مشکل حل نشد، - گفت: با تغییر ساختار اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینکه نگرش ها تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه 6 آبان ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و ورزش مازندران که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت هایی که در شهرها و روستاهای ما وجود دارد، حمایت و پیگیری زیادی را از جانب ما می طلبد، اظهار کرد: نباید به دنبال ساخت و سازها باشیم ما می توانیم برنامه های جذاب، متنوع و مورد پسند خود را در فضاهای باز اجرا کنیم.

وی با تاکید براینکه حل مشکلات جوانان باید اولویت ما باشد و این اولویت ها در دبیرخانه کمیته های اجرایی متناسب با آن فعالیت شکل بگیرد، افزود: کار باید با نگاه اجرایی پیش برود، در این زمینه، نکته ای که دولت در پیش گرفته این است که باید امور را به مردم واگذار کنیم و ما باید نقش حمایتی و هدایتی داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه ورزش و جوانان هر شهر باید پیگیر امور ستاد ساماندهی جوانان باشند، تصریح کرد: باید با کمک جوانان انقلابی و مؤمن جامعه بتوانیم زمینه فعالیت بیشتری را فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جوانان با تغییر ساختار حل نمی شود

مشکل جوانان با تغییر ساختار حل نمی شود