مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 21:402023-10-29ورزشي

پیام تبریک استاندار کرمانشاه در پی درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در هانگژو


استاندار کرمانشاه در پیامی کسب مدال های طلا و نقره توسط هر چهار ورزشکار اعزامی استان کرمانشاه به چهارمین دوره بازی های پارا آسیایی هانگژو را تبریک گفت.

- پیام دکتر محمد طیب صحرایی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم موفقیت اخیر ورزشکاران سرافراز کرمانشاهی و کسب نتایج غرورآفرین و افتخارآمیز استان در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو، بار دیگر شادی و مباهات را برای مردم عزیز استان کرمانشاه و ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد.

جوانان شایسته استان کرمانشاه با عزم و اراده ای راسخ و اعتقاد و باوری مثال زدنی با نهایت تلاش و سعی خود در جهت اعتلای نام و پرچم عزیز ایران اسلامی در آوردگاه مهم و سختی چون هانگژو، به خوبی درخشیدند و با استعانت از خداوند متعال، ضمن تاریخ سازی در کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره، توانمندی خود را به اثبات رساندند.

این جانب با عرض تبریک و خداقوت به تمامی ورزشکاران عزیزمان آقایان یاسین خسروی (طلا)، مسعود امامی(طلا) و هرمز صیدی (نقره) و سرکار خانم شهلا بهروزی راد (نقره) از حضور مؤثر آقای عزت الله پرنیان(مربی تیم ملی دوومیدانی) و سرکار خانم طیبه ملکی(سرمربی تیم ملی گلبال بانوان) در این رقابت ها تشکر و از تلاش های همه دست اندرکاران و زمینه سازان این موفقیت ها قدردانی می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار کرمانشاه در پی درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در هانگژو

پیام تبریک استاندار کرمانشاه در پی درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در هانگژو