مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-04سياسي

ایرانسل اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل شد


همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، ایرانسل، به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مورد تقدیر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همایش هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، صبح شنبه 13 آبان 1402، با حضور دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر یوسف امیری رییس مرکز حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و شماری از معاونان وزیر و مدیران این حوزه، در سالن همایش های بین المللی شهید قندی برگزار شد و ایرانسل، لوح اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل را دریافت کرد.

این همایش، همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با هدف بررسی آخرین وضعیت پدافند غیرعامل در حوزه سایبری و معرفی برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

در لوح اهدا شده به ایرانسل به این مناسبت، از دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، به دلیل زحمات بی شائبه با روحیه جهادی در عرصه تحقق اهداف پدافند غیرعامل، تقدیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل شد

ایرانسل اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل شد