مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-23سياسي

آیین نامه اجرایی ارتباط نخبگان ایرانی خارج از کشور تهیه می شود


با تصویب مجلس، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری وزارت امورخارجه موظف به تهیه آیین نامه اجرایی ارتباط نخبگان ایرانی خارج از کشور شدند.

- با تصویب مجلس، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری وزارت امورخارجه موظف به تهیه آیین نامه اجرایی ارتباط نخبگان ایرانی خارج از کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز دوشنبه و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه بند الف ماده 98 این لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به منظور فعال کردن قابلیت های سرزمینی و موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران و تعامل مؤثر با محیط بین المللی و منطقه ای اقدامات زیر انجام می گیرد: الف- در راستای ارتباط، جذب و بازگشت نخبگان و متخصصان و نقش آفرینی آنان در چرخه خدمت به کشور، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری باهمکاری وزارت امورخارجه موظفند ظرف مدت شش ماه پس ازابلاغ این قانون آیین نامه اجرایی ارتباط نخبگان ایرانی خارج از کشور را تهیه و به تصویب هیأت وزیران برسانند به نحوی که تا پایان برنامه امکان تعامل موثر با حداقل 20 درصد از جامعه هدف فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی ارتباط نخبگان ایرانی خارج از کشور تهیه می شود

آیین نامه اجرایی ارتباط نخبگان ایرانی خارج از کشور تهیه می شود