مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-03سياسي

غزه نماد آشکار ظلم استکبار است


امام جمعه رودان جنایات رخ داده در غزه را نماد آشکار ظلم استکبار و استعمار دانست و تاکید کرد: تمام این جنایات با چراغ سبز و میدان داری آمریکایی ها در حال انجام است و این جنایات چهره بدون روتوش استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان  با گرامیداشت 13 آبان، حفظ هویت ملی را از مسائل مهم ملت ها دانست  گفت: مهمترین عامل در حفظ هویت ملی حافظه تاریخی است که اگر تضعیف بشود و نسل های جدید به درستی از آن اطلاع نشوند قطعا نمی توانند تحلیل دقیقی داشته باشند لذا در شناخت دوست و دشمن دچار خطا و اشتباه می شوند.

وی دشمنی دیرینه آمریکا و انگلیس با ملت ایران را از مولفه های برجسته در حافظه تاریخی ملت ایران ارزیابی و تصریح کرد: سابقه دشمنی این دو کشور با ملت ایران به  150 سال پیش برمی گردد که نقطه تلاقی شان واقعه کودتای 28 مرداد 1332 بود که علیه نهضت ملی ایرانیان بلند شدند و یکی از تلخ ترین رویدادهای تاریخ معاصر ایران را رقم زدند.

حجت الاسلام بارانی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را مانع تکرار کودتای 28 مرداد دانست و گفت: انقلاب اسلامی با توجه به حافظه تاریخی و اوصافی که کماکان ایالات متحده به آنها شهره است، نمی توانست بدون خشکاندن ریشه های استعمار و استکبار به حیات خود ادامه بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه نماد آشکار ظلم استکبار است

غزه نماد آشکار ظلم استکبار است