مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-02اجتماعي

12 هزار بازدید نظارتی یگان حفاظت از آثار تاریخی گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اجرای بیش از 12 هزار بازدید نظارتی از آثار تاریخی، اماکن فرهنگی، تپه و محوطه های باستانی سطح استان توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اجرای بیش از 12 هزار بازدید نظارتی از آثار تاریخی، اماکن فرهنگی، تپه و محوطه های باستانی سطح استان توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محمدجواد ساوری امروز پنجشنبه 11 آبان ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پراکندگی آثار و اماکن تاریخی در استان گلستان و لزوم حفاظت و صیانت هر چه بهتر از این میراث فرهنگی استان، یگان حفاظت میراث فرهنگی به صورت مستمر از مکان های تاریخی بازدید و با متخلفانی که به صورت پایشی و گزارش مردمی شناسایی شده اند، از طریق مراجع قانونی برخورد می کند.

وی با اشاره به میزان بازدیدهای انجام شده از ابنیه و اماکن تاریخی-فرهنگی استان در سال جاری خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از 12 هزار مورد بازدید از آثار، ابنیه، جرایم تاریخی و پایگاه های مستقر در شهرستان های استان توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار بازدید نظارتی یگان حفاظت از آثار تاریخی گلستان

12 هزار بازدید نظارتی یگان حفاظت از آثار تاریخی گلستان