مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-24سياسي

5 هزار هنرمند حایز شرایط دریافت مسکن هستند


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به تأمین مسکن برای هنرمندان گفت: روز گذشته فاز نخست پروژه شهرک هنر در شهر پرند آغاز شده که در این راستا بیش از 8 هزار هنرمند ثبت نام کرده بودند که از این تعداد بیش از 5 هزار نفر حائز شرایط .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید مجید پور احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر عصر امروز در آیین تجلیل از پیش کسوتان هنرمندان زنجانی با بیان اینکه الگوسازی از ویژگی های مردم شهر زنجان است، اظهار داشت: بارزترین صفات مردم زنجان اتحاد و همدلی بین همدیگر است که این موضوع را در آیین جهانی هشتم محرم این شهر شاهد هستیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان این مطلب که ظرفیت های هنری و فرهنگی استان با وجود مسوولان پای کار در این حوزه چندان خودش را نشان نداده است، تصریح کرد: در این راستا کمک می کنیم که زمینه را فراهم کنیم چرا که اعتقاد داریم اگر زمینه و زیر ساخت فراهم باشد استعدادها می توانند جهانی شده و اثرگذار شوند.

  یک روز به نام روز فرهنگ و هنر زنجان در تقویم کشور ثبت می شود وی با اشاره به اینکه یک روز از سال به نام روز زنجان نام گذاری شده است، گفت: حتما به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد می شود که یک روز به نام روز فرهنگ و هنر زنجان در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار هنرمند حایز شرایط دریافت مسکن هستند

5 هزار هنرمند حایز شرایط دریافت مسکن هستند