مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 21:402023-10-23پزشكي

تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران در شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران در مراکز درمانی شد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران در مراکز درمانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدوحید حسینی امروز، اول آبان ماه در نشست هم اندیشی پیرامون رفع چالش های مربوط به بخش های جراحی، طب اورژانس و داخلی مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز بر تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران در مراکز درمانی تأکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بر ضرورت پیش بینی بیمارستان پشتیبان در شیراز و بهره گیری از توانمندی های مراکز درمانی قطب استان فارس تأکید کرد.

ارزیابی آمار ورودی بیماران از دیگر استان های کشور به بیمارستان نمازی، تخت های مراقبت های ویژه و تعداد تخت و پذیرش اورژانس و تامین نیروی انسانی موردنیاز بخش های مختلف این مرکز درمانی از دیگر محورهای این نشست بود که با حضور مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، مورد بررسی قرار گرفت.

مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه و سید ابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن ارائه راهکارهایی در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران، درباره وضعیت استخدام و توزیع نیروی انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران در شیراز

تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران در شیراز