مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-03سياسي

تدوین سند تحول فرهنگی خراسان جنوبی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در آغازین روزهای ورود به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سعی کرده ایم با کمک نخبگان و فرهیختگان مرتبط با این حوزه سند تحول فرهنگی استان را تنظیم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که هم اکنون در حال برگزاری است اظهارداشت: از سال گذشته در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان که با هدایت نماینده ولی فقیه دراستان فعال شده و شکل گرفت از دی ماه 99 تا مرداد 1401 جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان نداشته ایم که با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استانداری خراسان جنوبی این جلسات فعال شد.

وی تصریح کرد: هدف ما این بوده که مجموعه دستگاه های فرهنگی استان نشست هم افزایی دو ماهانه داشته باشیم که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این امر شکل گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در نخستین جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان مصوب گردید که در هر دو ماهی که این جلسه شکل گرفت چرخشی در یک دستگاه فرهنگی باشیم و آخرین رویدادهای فرهنگی استان در این جلسه بررسی و در مورد برنامه های دستکاه های فرهنگی نیز هم افزایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند تحول فرهنگی خراسان جنوبی

تدوین سند تحول فرهنگی خراسان جنوبی