موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-19سياسي

جشن نابودی اسراییل را برگزار خواهیم کرد


راهپیمایی کنندگان میدان انقلاب تاکید کردند که به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونسیتی خواهیم بود و ان شاءالله در همین میدان انقلاب جشن نابودی اسراییل را برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، دیروز خیابان های منتهی به میدان انقلاب برای حمایت از کودکان بی دفاع غزه مملو از جمعیت بود.

در این اجتماع مقامات و مسئولان، کارمندان و کارکنان نهاد های مختلف، دانشجویان، دانش آموزان، کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده ها از اقشار مختلف جامعه شرکت داشتند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس  جمهور در گفتگو با خبرنگار توانا با اشاره به استقبال مردم ایران از این  اجتماع حمایتی کودکان غزه، گفت: 27 آبان یکپارچه حماسه و نور شد.

حضور گسترده مردم برای محکوم کردن جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین بویژه محکوم کردن کشتار بی رحمانه کودکان و نوجوانان غزه، یک امر بی سابقه در طول تاریخ است.

وی با بیان کشتار بی سابقه کودکان غزه در طول تاریخ و جنایت های رژیم غاصب، افزود: این تعداد کودک که رقمش به بیش از پنج هزار نفر رسیده و در غزه به شهادت رسیده اند، سبب شده که ملت ایران وظیفه خود را در حمایت از مظلوم مثل همیشه به خوبی انجام دهند و در اشاعه این فرهنگ حمایت از مظلوم پیشگام باشند و آن را به جهان اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نابودی اسراییل را برگزار خواهیم کرد

جشن نابودی اسراییل را برگزار خواهیم کرد