مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-08اقتصادي

توزیع بیش از 8 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 8 میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان توزیع ‏‏شده است.

- جهانبخش نوکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 8 میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان کردستان توزیع ‏‏شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 18 درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن ‏استان عملیات ارسال و ذخیره سازی ‏نفت سفید مورد نیاز خانوارهای استان از ابتدای خردادماه آغاز شده است.

وکانی با بیان اینکه عملیات ارسال نفت سفید همچنان در حال وجود دارد، تصریح کرد: 9 هزار خانوار نفت سفید سوز در استان وجود دارد.

  وی خاطرنشان کرد: برای ‏‏ارائه خدمات مطلوب به روستاییان و تحقق حقوق شهروندی، عملیات توزیع نفت سفید در روستاهای ‏‏استان به صورت الکترونیکی انجام و در این مدت 8 میلیون و 500 لیتر نفت سفید به روستاهای ‏استان ‏ارسال شده است.

‏ نوکانی با اشاره به ارسال بیش از 6 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان، ‏افزود: تمام سهمیه سالیانه نفت سفید روستاهای مناطق سخت گذر استان کردستان ارسال شده و ‏ساکنان این روستاها امسال برای تامین سوخت زمستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 8 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان

توزیع بیش از 8 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان