مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-12سياسي

سردار پاکپور: طوفان الاقصی خط بطلانی بر راهبردهای کلان نظامی رژیم صهیونیستی است


عملیات طوفان الاقصی خط بطلانی بر راهبردهای کلان نظامی رژیم صهیونیستی و خیزش مردم بی دفاع فلسطین علیه ظلم، اشغال و کشتار 75 ساله اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منطقه مأموریتی قرارگاه کربلا، از نقاط مرزی جنوب غرب کشور و رده های حوزه سرزمینی این قرارگاه در استان خوزستان بازدید کرد.

سردار پاکپور در این بازدید آخرین وضعیت مناطق مرزی، یگان های مختلف عملیاتی، توپخانه ای، مخابراتی و تاکتیکی مستقر در جنوب غرب کشور، آمادگی های رزمی و دفاعی پاسداران انقلاب را از نزدیک ارزیابی و در گفت وگو با رزمندگان اسلام از هوشیاری، روحیه، انگیزه بالا و مجاهدت های شبانه روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه یگان های این نیرو در آمادگی کامل تجهیزاتی و نیروی انسانی هستند، گفت: رزمندگان این نیرو که در شرایط سخت و متفاوت با تمام توان برای حفظ امنیت و دفاع از مرز و بوم کشورمان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، در خدمت رسانی خود به مردم عزیزمان افتخار می کنند.

وی به آیین تکریم فرماندهان و وابستگان رده های نیروی زمینی سپاه مستقر در استان خوزستان به همت فرمانده قرارگاه کربلا برگزار شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور: طوفان الاقصی خط بطلانی بر راهبردهای کلان نظامی رژیم صهیونیستی است

سردار پاکپور: طوفان الاقصی خط بطلانی بر راهبردهای کلان نظامی رژیم صهیونیستی است