مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-11سياسي

رویداد «جام رسانه ای امید» با هدف تبیین خدمت و امیدآفرینی برگزار می شود


مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رویداد جام رسانه ای امید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار می شود گفت: جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی سه مولفه رویداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرتضی کارآموزیان ظهر امروز در رویداد جام رسانه ای امید با محکومیت اقدامات غیر انسانی اسراییل غاصب در غزه و ضمن بیان اینکه هیچ برهه ای در طول تاریخ نداشتیم ظرف یک ماه 50 خبرنگار را به شهادت برسانند اظهار کرد: طی این مدت 70 مرکز رسانه ای تخریب و 50 خبرنگار به شهادت رسیدند اما در کار اطلاع رسانی وقفه ای ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه در سال 2012، دو خبرنگار در مالی کشته شدند و همه دنیا این موضوع را محکوم کردند افزود: در سال 2013 و 2015 نیز کشته شدن خبرنگاران محکوم شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت:  اگر به جبهه رسانه مقاومت اعتقاد داریم باید تحلیل ها و روشنگری ها اتفاق بیفتد به ویژه که ما اعتقاد داریم آزادی قدس نزدیک است.

وی با تاکید بر اینکه از 25 شهریور سال گذشته ما نیز در کشور جنگ رسانه ای عظیمی را پشت سر گذاشتیم ادامه داد: بزرگترین ائتلاف رسانه ای جهان در آن دوران علیه ایران عزیز رقم خورد به طوری که شاهد جنگ ربات ها هم بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «جام رسانه ای امید» با هدف تبیین خدمت و امیدآفرینی برگزار می شود

رویداد «جام رسانه ای امید» با هدف تبیین خدمت و امیدآفرینی برگزار می شود