مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-13اقتصادي

خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان چند است؟


در ادوار گذشته خودروهای اروپایی بهترین انواع خودروهایی بودند که هر کسی می توانست تهیه کند، اما سرعت تغییرات در دوران مدرن، بیش از پیش شد تا جایی که چین همگام با پیشرفت در عصر توسعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، جاه طلبی مدرن چین برای رویارویی با غول های خودروساز در جهان، این کشور را مجاب کرده تا ارتباط تنگاتنگی با شرکت های خودروسازی خارجی که چین را برای تولید محصولاتشان انتخاب کرده اند نیز داشته باشد و نهایتا بهره گیری از بزرگترین ظرفیت نیروی کار دنیا، به طور جدی و گسترده وارده عرصه خودروسازی شود.

جیلی یکی از معروف ترین خودرو های خاورمیانه محسوب می شود که در سال 1986 تاسیس شد و در سال 1997 وارد صنعت خودروسازی شد و یکی از اولین خودروسازان در چین به حساب می آید که نکته قابل توجه  آن طراحی آن است.

10 برند برتر خودروی برقی چینی  در سال 2023 عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc؛ و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor.

قیمت خودرو های چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان در ادامه بررسی قیمت خودرو های خارجی کارکرده در کشور ها اطراف ایران که به تولید و انتشار گزارش های متعددی از فهرست قیمت برند های مختلف خودرو با شرایط کارکرده و عمر کمتر از 5 سال منجر شود؛ در این گزارش قیمت خودرو های چینی کارکرده در امارات، عمان، ارمنستان و قطر را بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان چند است؟

خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان چند است؟