مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-02سياسي

استاندار اصفهان: جامعه نخبگانی مراقب امید مردم باشد


استاندار اصفهان با اشاره به اینکه یکی از واضح ترین دشمنی ها ناامید کردن مردم است گفت: مسیری که ایران اسلامی در 45 سال اخیر طی کرده است بایستی توسط جامعه نخبگان برای مردم تشریح و تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروز یازدهم آبان ماه، سیدرضا مرتضوی،  استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن اشاره به جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و پیروزی های جبهه مقاومت گفت: همه ما در پی جنایات بی رحمانه رژیم صهیونسیتی دچار تألم و تأثر هستیم و مسائل غزه قلب هر انسانی را بی تاب کرده است.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه آزادگی مردم جهان نشان می دهد انسانیت در دنیا زنده است، عنوان کرد: تجمعات عظیمی برای رفع ظلم در دنیا می شود ما نیز در جمهوری اسلامی بعنوان جامعه موحدی که از ابتدا نگران بودیم ظلمی علیه مظلومی روا نشود بایستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین متفاوت تر از گذشته به صحنه بیاییم و در گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی 13 آبان با حضور حماسی ساز، تجلی اراده ملت را به رخ جهانیان بکشیم.

مرتضوی ادامه داد: یکی از سؤالاتی که در روز حساب از ما پرسیده می شود نحوه واکنش ما نسبت به ظلم روا شده به مردم غزه و فلسطین است امروز مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است در این راستا بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: جامعه نخبگانی مراقب امید مردم باشد

استاندار اصفهان: جامعه نخبگانی مراقب امید مردم باشد