مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-11اقتصادي

وصول 20 هزار و هشتصد میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران


با پیگیری های صورت گرفته از طرف دادگستری استان بوشهر 20 هزار و هشتصد میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق بیت المال وصول شد.

- مهدی مهر انگیز، رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به بدهی شرکت های پتروشیمی مستقر در استان بوشهر به شرکت ملی گاز و معوقه شدن این بدهی ها، گفت: مطالبات شرکت ملی گاز بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان بود که از سوی پتروشیمی ها معوق و پرداخت نشده بود.

وی افزود: دادگستری استان بوشهر به محض اطلاع و گزارش شرکت ملی گاز به این موضوع ورود کرد و در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال نامه ای را به وزیر نفت ارسال و از شخص وزیر نفت خواسته شد تا نسبت به پیگیری موضوع و وصول طلب اقدام کند، که به همین منظور نماینده ای از سوی سازمان امور مالیاتی کشور به استان اعزام و دستورات قضایی لازم نیز در خصوص وصول این مطالبات صادر شد.

مهرانگیز با اشاره به وصول بخشی از این مطالبات گفت: با پیگیری های دادگستری استان، تاکنون 20 هزار و 800 میلیارد تومان معادل حدودی 21 همت (نزدیک یک چهارم) از شرکت های پتروشیمی دریافت و به حساب خزانه دولت واریز شد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر، حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال را از اولویت های دادگستری استان بوشهر دانست و گفت: در همین راستا دادگستری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 20 هزار و هشتصد میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران

وصول 20 هزار و هشتصد میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران