مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-19اقتصادي

اجرای 15 پروژه برق برای عبور از اوج بار گیلان در سال آینده


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه برای عبور موفق از تابستان آتی، 15 پروژه در بخش خط و پست اجرا خواهد شد، گفت: پروژه اتصالات 230 و 63 کیلوولت غرب رشت تا قبل از اوج بار سال آتی احداث می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه برای عبور موفق از تابستان آتی، 15 پروژه در بخش خط و پست اجرا خواهد شد، گفت: پروژه اتصالات 230 و 63 کیلوولت غرب رشت تا قبل از اوج بار سال آتی احداث می شود.

بهمن داراب زاده در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای پروژه های برق برای عبور از اوج بار تابستان خبر داد و گفت: در بخش پست های انتقال، احداث پست انتقال غرب رشت و افزایش ظرفیت پست های سیاهکلده از جمله پروژه هایی است که تا قبل از اوج بار سال آتی به بهره برداری می رسند.

وی احداث پست های رضوانشهر، سنگر، شهید رحیم آبادی، افزایش ظرفیت پست های مقدم، رشت شمالی، میرزا کوچک، هشتپر و پروژه پیگیری و برکناری پست سیار سلیمانداراب و انتقال بار فیدرهای 20 کیلوولت به پست جدید سلیمانداراب را از دیگر پروژه ها دانست و افزود: امیدواریم در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز، این پروژه ها در سطح پست های فوق توزیع به بهره برداری برسند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در بخش خطوط انتقال، پروژه اتصالات 230 و 63 کیلوولت غرب رشت تا قبل از اوج بار سال آتی احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 15 پروژه برق برای عبور از اوج بار گیلان در سال آینده

اجرای 15 پروژه برق برای عبور از اوج بار گیلان در سال آینده