مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-16سياسي

وضعیت قابل قبول آذربایجان شرقی در شفافیت و انضباط مالی


مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی گفت: برای ارزیابی و سنجش عملکرد دیوان محاسبات باید دید که تا چه اندازه ای در سلامت، شفافیت و انضباط مالی موفق عمل کرده ایم و در این راستا نیز وضعیت استان در حد قابل قبولی قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی گفت: برای ارزیابی و سنجش عملکرد دیوان محاسبات باید دید که تا چه اندازه ای در سلامت، شفافیت و انضباط مالی موفق عمل کرده ایم و در این راستا نیز وضعیت استان در حد قابل قبولی قرار دارد.

محمدرضا کردلو در گفت وگو با ایسنا، فلسفه وجودی دیوان محاسبات را نظارت عنوان کرد و گفت: قانون دیوان محاسبات برای نظارت و مراقبت بر مصرف درست و صحیح بودجه و منابع مالی و صیانت از بیت المال است و در این راستا اهداف مدنظر دولت که سعادت مردم، توسعه و بهبود شاخص های اقتصادی است باید تحقق یابد.

وی به نقش رسانه در کمک به شفافیت، نظارت و انضباط مالی تاکید کرد و افزود: رسانه با حضور خود نقاط ضعف، مشکلات، مسائل و آلام مردم را به ما گزارش و نشان داده و ما را به سمت حل مشکلات سوق می دهد.

وی تصریح کرد: در دیوان محاسبات شکل اداری به صورت آمار و ارقام ریاضی نیست بلکه نوع بررسی و خروجی ها نسبت به یکدیگر متفاوت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قابل قبول آذربایجان شرقی در شفافیت و انضباط مالی

وضعیت قابل قبول آذربایجان شرقی در شفافیت و انضباط مالی