مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-29سياسي

افزایش 28 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان


استاندار گلستان ضمن تاکید بر نقش کلیدی احزاب در برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور، از افزایش 28 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان ضمن تاکید بر نقش کلیدی احزاب در برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور، از افزایش 28 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان خبر داد.

علی محمد زنگانه صبح امروز 7 مهر در نشست با اعضای خانه احزاب استان با اشاره به اینکه احزاب نماد نخبگان جامعه هستند، اظهار کرد: احزاب، نمایندگانی از نخبگان جامعه هستند و با کمک آن ها می توانیم، پیشرفت و توسعه سیاسی، اجتماعی و مشارکت مردمی را به عنان حلقه میانی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست با احزاب فرصتی برای شنیدن نظرات و حرف های آنها است، ادامه داد: در موضوعاتی که مرتبط با استان است، دیدگاه ها، نقدها و پیشنهادهای گرایش های مختلف را در فرآیند برنامه ریزی ها وارد می کنیم.

استاندار گلستان از استقبال پرشور گرایشات مختلف سیاسی گلستان برای وارد شدن به صحنه انتخابات خبر داد و افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد، نمایندگانی از کمیته های تخصصی احزاب، در 30 هیئت اندیشه ورز استان عضو شوند.

استاندار گلستان با اشاره به انتخابات 11 اسفند امسال و راهبردهای مهم در این موضوع از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 28 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان

افزایش 28 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان