مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-24اقتصادي

حمل و نقل دریایی یکی از حوزه های اقتدار ملّی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در نشست بررسی چالش های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اولویت های حوزه کشتیرانی را تشریح کرد.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل دریایی را یکی از حوزه های اقتدار ملّی کشور و نیازمند کمک ویژه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در نشست بررسی چالش های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اولویت های حوزه کشتیرانی را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: نوسازی ناوگان کشتیرانی (مرمت، به روزرسانی، ساخت و خرید) از منابع عمومی یا فروش سهام، جذب بازار های هدف، تربیت نیروی انسانی متخصص، ماهر و متعهد، ادغام شرکت های کوچک با هدف کاهش هزینه و روان شدن قدرت تصمیم گیری و افزایش بهره وری با انتخاب مسیر های مناسب از اولویت هایی است که باید شرکت کشتیرانی مدنظر قرار دهد.

مرتضوی افزود: اصول عقاید در نظام جمهوری اسلامی ایران تفسیر ما می توانیم است؛ باید اثبات کنیم که واقعاً می توانیم و یکی از عرصه هایی که می تواند این موضوع را اثبات کند حوزه حمل و نقل، به ویژه حمل و نقل دریایی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در دهه فجر سال گذشته نیز به موضوع اقتصاد دریایی اشاره داشتند و بر توسعه آن تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل دریایی یکی از حوزه های اقتدار ملّی کشور است

حمل و نقل دریایی یکی از حوزه های اقتدار ملّی کشور است