مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-15بين الملل

ترس رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی ایران و حزب الله


یادداشت محرمانه سفارت هلند در سرزمین های اشغالی با ارزیابی استراتژی نظامی اسراییل در جنگ علیه غزه تاکید کرد که صهیونیست ها با هدف ایجاد بازدارندگی در برابر ایران و حزب الله در حال استفاده از نیروی نامتناسب در غزه هستند.

- یادداشت محرمانه سفارت هلند در سرزمین های اشغالی با ارزیابی استراتژی نظامی اسراییل در جنگ علیه غزه تاکید کرد که صهیونیست ها با هدف ایجاد بازدارندگی در برابر ایران و حزب الله در حال استفاده از نیروی نامتناسب در غزه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه هلندی ان سی آر به یادداشت محرمانه سفارت هلند در سرزمین های اشغالی که توسط وابسته دفاعی این سفارت خانه تهیه شده است، دست یافته که نشان می دهد اسراییل به دلیل ترس از قدرت نظامی ایران و حزب الله در حال نمایش قدرت نظامی خود در غزه با هدف ایجاد بازدارندگی در برابر آنها است.

در این یادداشت آمده است که اسراییل به طور عمدی از نیروی نامتناسب در غزه استفاده می کند و زیرساخت های غیرنظامی را هدف قرار می دهد تا تلفات خود را محدود کند و نیروی نظامی اش را به نمایش بگذارد.

این یادداشت در واقع استراتژی نظامی رژیم صهیونیستی در غزه را تحلیل می کند که نیروهای اسراییلی در طول بیش از یک ماه متوالی در آن حملات هوایی تلافی جویانه و تهاجم زمینی انجام داده و بیش از 11000 نفر را که اغلب آنها زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی ایران و حزب الله

ترس رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی ایران و حزب الله