مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-30فرهنگي

قم پرچمدار تولید آثار مذهبی در هنرهای تجسمی است


مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم با اشاره به پرچمداری قم در تولید آثار مذهبی در هنرهای تجسمی و لزوم بازتاب فرهنگ و هویت ملی و مذهبی در هویت بصری شهر قم، - ایسنا/قم مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم با اشاره به پرچمداری قم در تولید آثار مذهبی در هنرهای تجسمی و لزوم بازتاب فرهنگ و هویت ملی و مذهبی در هویت بصری شهر قم، گفت: نهادهایی نظیر مدیریت شهری می توانند از آثار سوگواره سلسله طلایی در فضای فرهنگی شهرمان در مناسبت های مختلف مذهبی استفاده کنند.

وحید سلیمانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه آثار منتخب سوگواره ملی سلسله طلایی در قم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری این سوگواره تجسمی با موضوع امام حسین(ع) کار ارزشمندی است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه از کیفیت خوبی به لحاظ حجم و چاپ و نصب آثار برخوردار است و خوشبختانه غالب آثار منتخب به لحاظ کیفی، استاندارد و حرفه ای هستند.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم با تأکید بر تداوم برپایی این سوگواره با رویکرد مذهبی در شهر قم، افزود: از هنر قم انتظار می رود که در تولید آثار باکیفیت مذهبی پرچمدار باشیم و می توان از آثار و محصولات این سوگواره در رویدادهای مذهبی نظیر ایام محرم، اربعین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم پرچمدار تولید آثار مذهبی در هنرهای تجسمی است

قم پرچمدار تولید آثار مذهبی در هنرهای تجسمی است