مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:252023-10-31سياسي

علت محکومیت فرماندار سابق قزوین


محکومیت سرپرست سابق فرمانداری شهرستان قزوین فقط به دلیل بیان مطالب کذب بوده و مستقیما هیچ ارتباطی با پیگیری پرونده های زمین خواری نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، انتشار خبر محکومیت سرپرست سابق فرمانداری شهرستان قزوین به اتهام نشر اکاذیب و اجرای حکم حبس وی، طی روزهای اخیر حواشی و واکنش هایی را در فضای رسانه ای به همراه داشت.

داستان محکومیت اسلامی صدر، سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین، از این قرار است که وی در سال 1400 به علت شکایت اشخاص حقوقی و حقیقی در یکی از محاکم کیفری به 13 ماه و 17 روز حبس تعزیری محکوم شده است.

بعد از ارجاع پرونده به شعب تجدید نظر استان قزوین حکم بدوی، تأیید و اجرای این حکم 2 سال تعلیق شده و در صورتی که این فرد جرمی مرتکب می شد، حکم تعلیقی به اجرا در می آمد.

در مدت تعلیق حکم حبس، مجدداً شکایت دیگری به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی با شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی و گزارش پلیس فتا در مورد سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین مطرح شد که وی در دادگاه بدوی به 100 میلیون ریال جزای نقدی به عنوان مجازات اصلی و مطالعه کتاب سواد رسانه ای با خلاصه برداری آن به عنوان مجازات تکمیلی محکوم و این رأی در محاکم تجدید نظر نیز تأیید شد؛ بنابراین با توجه به اینکه سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در دوران تعلیق حکم حبس، مجرم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت محکومیت فرماندار سابق قزوین

علت محکومیت فرماندار سابق قزوین