مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-14سياسي

غفلت از استان های محروم، هزینه های چند 10 برابری در حاشیه کلانشهرها در پی دارد


دستگاه های اجرایی روی مشکلات استان های محروم تمرکز بیشتری داشته باشند، در غیر این صورت، مجبور خواهیم بود در حاشیه کلانشهرها این مشکلات را با هزینه های چند 10 برابری حل و فصل کنیم.

- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دستگاه های اجرایی روی مشکلات استان های محروم تمرکز بیشتری داشته باشند، در غیر این صورت، مجبور خواهیم بود در حاشیه کلانشهرها این مشکلات را با هزینه های چند 10 برابری حل و فصل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در آستانه دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری در نشست با 70 بنگاه اقتصادی بزرگ برای سرمایه گذاری در این استان شرکت کرد.

در این نشست ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد نشان از حجم شقاوت و رذالت صهیونیست ها دارد که در تفکر بشری نمی گنجد از این رو لکه ننگ دیگری در تاریخ برای خود ثبت کرده اند.

وی با بیان اینکه دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور با محوریت اقتصادی و عمرانی برگزار می شود، تصریح کرد: مباحث عمرانی، توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری باید همزمان با هم به کار گرفته شوند تا استان ها به سمت پیشرفت حرکت کنند.

معاون اجرایی رییس جمهور ضمن تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری به عنوان مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از استان های محروم، هزینه های چند 10 برابری در حاشیه کلانشهرها در پی دارد

غفلت از استان های محروم، هزینه های چند 10 برابری در حاشیه کلانشهرها در پی دارد