مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-01فرهنگي

برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر در دو بخش صحنه ای و خیابانی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در سی و پنجمین جشنواره تئاتر این استان و در بخش تئاتر صحنه ای 12 اثر به جشنواره راه پیدا کرده اند که 3 اثر از اصفهان و 9 اثر نیز از شهرستان ها است، - ایسنا/اصفهان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در سی و پنجمین جشنواره تئاتر این استان و در بخش تئاتر صحنه ای 12 اثر به جشنواره راه پیدا کرده اند که 3 اثر از اصفهان و 9 اثر نیز از شهرستان ها است، گفت: تعداد 20 اثر نیز در بخش تئاتر خیابانی با یکدیگر رقابت خواهند داشت که 10 اثر از اصفهان و 10 اثر از شهرستان های استان هستند.

علی تمنایی در نشست خبری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان که امروز چهارشنبه (10 آبان ماه) در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امسال جشنواره تئاتر استان برخلاف یکی دو دهه گذشته در دو بخش در کشور و استان اصفهان در حال برگزاری است.

ما حدوداً 15 سال در بخش خیابانی در کشور و استان ها جشنواره نداشتیم و امسال با پیگیری استان اصفهان، این جشنواره در دو بخش خیابانی و صحنه ای برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: کانون تئاتر خیابانی استان اصفهان با حضور اسماعیل صرامی فعال شده و نزدیک به 4 ماه است که در استان اصفهان راه اندازی شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر در دو بخش صحنه ای و خیابانی

برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر در دو بخش صحنه ای و خیابانی