مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-10سياسي

امام جمعه بوشهر: پارس جنوبی، بومی گزینی را واقعی اجرا کند


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتظار می رود که بومی گزینی در صنایع پارس جنوبی به صورت واقعی انجام شود و وزارت نفت نیز باید به رسالت های خود عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: دریا به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های استان محسوب می شود که برای توسعه استان باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه مطالعات فراوانی برای توسعه اقتصاد دریا محور در استان بوشهر انجام شده است افزود: باید کارهای بزرگی برای تقویت اقتصاد دریا محور در استان صورت گیرد تا شاهد افزایش نرخ رشد اقتصادی باشیم.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: با توجه به مرزهای طولانی استان بوشهر با خلیج فارس باید شاهد وضعیت اقتصادی بهتری در استان باشیم.

صفایی با اشاره به همت و تلاش مسؤولان استان بوشهر در مسیر توسعه اقتصادی دریا محور اعلام کرد: امیدواریم با تداوم این تلاش ها، در آینده شاهد وضعیت بهتری برای استفاده از ظرفیت دریا باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: باید با ایجاد کتابخانه استاندارد و تقویت فرهنگ کتابخوانی زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: پارس جنوبی، بومی گزینی را واقعی اجرا کند

امام جمعه بوشهر: پارس جنوبی، بومی گزینی را واقعی اجرا کند