مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-02اقتصادي

شناسایی اراضی شهرک تخصصی سیر همدان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه اراضی مورد نظر شهرک تخصصی مواد غذایی و فرآوری سیر شناسایی شده است، گفت: ایجاد شهرک مواد غذایی، - ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه اراضی مورد نظر شهرک تخصصی مواد غذایی و فرآوری سیر شناسایی شده است، گفت: ایجاد شهرک مواد غذایی، استان همدان را به یکی از قطب های اثربخش تولیدات صنایع تبدیلی در کشور بدل می کند.

رضا بهراملو با بیان اینکه موقعیت اراضی مورد نظر شهرک تخصصی سیر شناسایی و مکان یابی شده است، اظهار کرد: در منطقه قهاوند روستای قرخلر به وسعت 220 هکتار زمین از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان معرفی و در یک تیم مشترک با حضور کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی بازدید و با تأیید فنی کلیت محل، کارهای اداری پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اقدامات مربوط به تأیید فنی اولیه انجام شده است، افزود: وسعت این اراضی به میزانی است که علاوه بر شهرک تخصصی سیر، شهرک مواد غذایی و نیروگاه خورشیدی نیز راه اندازی می شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: این پروژه با عنوان شهرک مواد غذایی که مطابق پیشنهاد اولیه شرکت شهرک های صنعتی، بخشی از آن حدودا 50 هکتار به شهرک تخصصی سیر و مابقی برای سایر محصولات صنایع غذایی اختصاص پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اراضی شهرک تخصصی سیر همدان

شناسایی اراضی شهرک تخصصی سیر همدان