مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:252023-10-25سياسي

فعال شدن ناجیان غریق در 7 استان ساحلی کشور


رییس فدراسیون نجات غریق، با بیان اینکه امیدواریم در هر هفت استان ساحلی، با همکاری استانداران و وزارت کشور شاهد فعال شدن ناجیان غریق باشیم، - ایسنا/گیلان رییس فدراسیون نجات غریق، با بیان اینکه امیدواریم در هر هفت استان ساحلی، با همکاری استانداران و وزارت کشور شاهد فعال شدن ناجیان غریق باشیم، گفت: برنامه ریزی های لازم جهت آموزش ناجیان جوان در کنار افراد پر تجریه در سواحل هفتگانه صورت گرفته است.

مهدی حیدری در حاشیه اختتامیه طرح های سالم سازی دریا که در ساحل چمخاله برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انجام عملیات نجات غریق در سواحل استان های شمالی، اظهار کرد: 1200 ناجی در ساحل گیلان و 600 ناجی در ساحل مازندران مستقر شدند.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای رسمی 470 نجات یافته در سواحل گیلان و 1207 نجات یافته در سواحل مازندران داریم، افزود: در گیلان از 34 مغروق به 10 مغروق رسیدیم.

رییس فدراسیون نجات غریق، از کاهش بیش از 50 درصدی غریق ها در سواحل شمال کشور خبر داد و عنوان کرد: فدراسیون نجات غریق با حمایت وزارت کشور، آموزش همگانی ناجیان را در استان های شمالی در دستور کار قرار داده و شاهد حضور ناجیان در شهرستان های ساحلی بودیم که منجر به کاهش آمارهای غرق شدگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن ناجیان غریق در 7 استان ساحلی کشور

فعال شدن ناجیان غریق در 7 استان ساحلی کشور