مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-28سياسي

حداد عادل: جنایات صهیونیست ها موجب بی آبرویی غرب شد


همه اتفاقات و جنایاتی که اسراییل رقم زد باعث بی آبرویی غرب و بی رونقی بازار غرب گرایان در همه کشورهای اسلامی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی عضو شورا برگزار شد.

حدادعادل رییس شورای ائتلاف در ابتدای جلسه با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در فلسطین و جنایت های صهیونیست ها خاطرنشان کرد: دنیا شاهد منظره هایی است که انسان و انسانیت احساس شرمندگی می کند.

وی در ادامه گفت: آنچه مهم است این است که همه این اتفاقات و جنایاتی که اسراییل رقم زد باعث بی آبرویی غرب و بی رونقی بازار غرب گرایان در همه کشورهای اسلامی می شود.

حداد عادل تصریح کرد: با اتفاقاتی که در فلسطین افتاد جریان های فرهنگی و سیاسی در کشورهای مختلف با برافتادن نقاب ظاهری از چهره غرب وجاهت خودشان را نزد توده مردم از دست دادند.

    در ادامه جلسه محسن رضایی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیز با اشاره به پیروزی های مقاومت در فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی یکی از حوادث بسیار مهم تاریخ 75 ساله فلسطین است و این حادثه نقطه عطفی در منطقه خواهد بود.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی چند مولفه مهم دارد، ابتدا در بحث نظامی ما رشد کاملا برجسته ای را در گروه های نظامی فلسطینی می بینیم به صورتی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: جنایات صهیونیست ها موجب بی آبرویی غرب شد

حداد عادل: جنایات صهیونیست ها موجب بی آبرویی غرب شد