مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-14سياسي

مشکل چندین ساله صدور اسناد منازل 539 خانوار رودباری حل شد


رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: پس از سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان و در پی بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به این شهرستان و با پیگیری دستگاه قضایی استان و برگزاری جلسات متعدد با ادارات متولی اراضی، - ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: پس از سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان و در پی بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به این شهرستان و با پیگیری دستگاه قضایی استان و برگزاری جلسات متعدد با ادارات متولی اراضی، امکان صدور سند مالکیت برای 539 قطعه زمین مسکونی و تجاری در محدوده شهرستان رودبار جنوب فراهم شده است.

محمد فرجام طاهری امروز 23 آبان ماه با اشاره به وظیفه دستگاه قضا مبنی بر احیاء حقوق عامه، اظهار کرد: امکان صدور سند مالکیت برای 539 قطعه زمین مسکونی و تجاری که قبل از سال 1391 از سوی شهرداری یا بخشداری به آنها واگذار شده بود، با اقدامات مذکور فراهم شد.

وی افزود: صدور سند مالکیت برای منازل مسکونی و تجاری جزء حقوق عامه مردم است که دادستانی شهرستان رودبار آن را پیگیری کرد و به نتیجه رساند.

رییس دادگستری رودبار جنوب گفت: اشخاصی که تا سال 1391 از شهرداری یا بخشداری یا سایر ادارات، زمین مسکونی دریافت کرده اند جهت اخذ سند مالکیت ملک خود به اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل چندین ساله صدور اسناد منازل 539 خانوار رودباری حل شد

مشکل چندین ساله صدور اسناد منازل 539 خانوار رودباری حل شد