مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-28سياسي

ناکامی در توسعه دریا محور مازندران


ناکامی در اجرای برنامه های توسعه در ادوار مختلف از چالش های اساسی مازندران محسوب می شود که متأسفانه همچنان گریبانگیر این استان است.

- خبرگزاری فارس مازندران-سرویس اقتصادیناکامی در اجرای برنامه های توسعه در ادوار مختلف از چالش های اساسی مازندران محسوب می شود که متأسفانه همچنان گریبانگیر این استان است.

مازندران بابهره مندی از قابلیت های منحصر بفرد دریا و جنگل و جاذبه های طبیعی در عرصه گردشگری در شمار قطب های مهم تفریحی در کشور قرار دارد که برغم توانایی اثربخش در این حوزه نتوانسته از مزیت های بالقوه آن در پیشبرد اهداف توسعه در برش استانی بهره مند شود.

در تدوین برنامه چهارم توسعه با تصویب نمایندگان خانه ملت قرار بود دریای مازندران به عنوان مرکز تفریحی جهان اسلام تحت اقدامات تحولی و سرمایه گذاری های زیرساختی قرار گیرد و از این قابلیت مهم در راستای شکوفایی صنعت گردشگری و اقتصادی کشور و به تبع آن نگین شمال یعنی مازندران بهره گیری شود اما متأسفانه با گذشت برنامه چهارم و دو برنامه پنج ساله بعدی آثاری از تدوین و اجرای برنامه عملیاتی در زمینه اقتصاد دریاپایه در مازندران به چشم نمی آید.

  پرواضح است که در این ناکامی بزرگ نمایندگان وقت مجلس و خادمان مازندرانی خانه ملت در ادوار بعدی و نیز دولت های پس از آن بویژه سازمان میراث ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی در توسعه دریا محور مازندران

ناکامی در توسعه دریا محور مازندران