مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-15سياسي

نمره 100 سردار رادان به مواضع عراق درخصوص غزه


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به عراق سفر کرده است در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور به مسائل مختلفی از جمله رخدادهای غره پرداخت و مواضع عراق نمره 100 داد.

- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به عراق سفر کرده است در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور به مسائل مختلفی از جمله رخدادهای غره پرداخت و مواضع عراق نمره 100 داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از چند روز پیش به عراق سفر کرده است در گفت وگو با شبکه العهد از برگزاری موفقیت آمیز مراسم اربعین امسال توسط عراق تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت که امسال شاهد برگزاری منظم ترین و امن ترین مراسم اربعین بودیم، من و هیات همراه به اینجا آمدیم تا از مسئولان وزارت کشور عراق به خاطری برگزاری موفقیت آمیز مراسم اربعین تشکر کنیم.

سردار رادان افزود که ما امسال در مراسم اربعین شاهد بهترین نوع همکاری امنیتی میان پلیس دو کشور و همچنین وزارت های کشور ایران و عراق بودیم.

تقدیر و تشکر از دولت و ملت عراق اولین هدف از این سفر ما بود و از وزیر کشور عراق درخواست کردم که مشکلات موجود حل شود تا سال بعد مراسم بهتری در زیارت اربعین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره 100 سردار رادان به مواضع عراق درخصوص غزه

نمره 100 سردار رادان به مواضع عراق درخصوص غزه