مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-15اقتصادي

امسال 20 درصد خدمات دستگاه های دولتی باید هوشمند ارائه شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدوارم به زودی در وزارت جهاد کشاورزی شاهد اتفاقی خوب در حوزه هوشمندسازی ارائه خدمات باشیم که مردم بتوانند بیش از گذشته طعم شیرین استفاده از فناوری را در این حوزه نیز بچشند.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدوارم به زودی در وزارت جهاد کشاورزی شاهد اتفاقی خوب در حوزه هوشمندسازی ارائه خدمات باشیم که مردم بتوانند بیش از گذشته طعم شیرین استفاده از فناوری را در این حوزه نیز بچشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین جلسه کمیته نظارتی اجرای بند ج تبصره 7 قانون بودجه سال 1402 که به هوشمندسازی خدمات دولت و راه اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اختصاص دارد با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی؛ میثم لطیفی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی و معاونان رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این جلسه وضعیت انجام الزامات قانون برنامه ششم توسعه، قانون بودجه سال 1402 و مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات در حوزه ارائه خدمات هوشمند وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ها و شرکت های تابعه بر بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 20 درصد خدمات دستگاه های دولتی باید هوشمند ارائه شود

امسال 20 درصد خدمات دستگاه های دولتی باید هوشمند ارائه شود